AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah

masa pelepasan:2024-02-15 14:10:57 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:260

Petua teras:Ajka,Pada tahap awal pemasangan platform angkat, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat,AjkaPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting, tali, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat,AjkaPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

MateraOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah



Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Sistem anti jatuh dalam platform penunggang kereta api panduan adalah sistem yang penting, yang tidak hanya berkaitan dengan keselamatan peribadi, tetapi juga dengan keselamatan peribadi dan properti orang sekeliling. Oleh itu, kita mesti periksa sistem anti jatuh dengan baik, yang sangat penting. Oleh itu, kita mesti memasang peranti keselamatan anti jatuh untuk memastikan keselamatan kita.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan,AjkaPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah



Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Rakomendasi dan konsultasiPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Penapisan dan pembersihan minyak hidraulik untuk mengangkat lif kargo. Penapis minyak hidraulik adalah komponen penting pencemaran minyak dalam sistem hidraulik. Aplikasi penapis minyak mesti memastikan akurat penapis memenuhi keperluan penggunaan sistem, dan kerugian tekanan disebabkan kekebalan cair sepatutnya menjadi sebanyak yang mungkin, dan ia sepatutnya mempunyai kapasitas skala minyak yang cukup; Peribadi periksa dan membersihkan penapis minyak. Darjah pencemaran minyak sistem hidraulik meningkat dengan kadar penyerangan partikel pencemaran luaran dan bilangan berbagai partikel memakai dalam sistem, dan menurun dengan meningkat nisbah penapisan. Oleh itu, memilih nisbah penapisan yang masuk akal boleh mengurangi darjah pencemaran sistem secara efektif. Partikel tegar adalah sumber utama pencemaran dalam sistem hidraulik mesin pembinaan, dan pemilihan yang masuk akal nisbah penapisan penapis minyak adalah ukuran utama untuk pencemaran sistem. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

AjkaDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.


Hak cipta dan notis:
1. AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AjkaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriMeneruskan trend operasi yang lemah mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuKamalmengesyorkanberita
AbuKamalBerita terkini