LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari

  • masa pelepasan:2024-04-16 22:44:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:137
  • Penerangan pantas:

    Lecce, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif ti

Kandungan artikel
jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi

Sekali lagi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini,LeccePlatform angkat hidraulik tetap, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

LecceBerat platform angkat juga perlu diharapkan dan tidak ditentukan secara buta. Jika berat barang yang dibawa oleh platform angkat kereta api Dongguan adalah lebih besar daripada kapasitas muatan bernilai lif, ia mudah untuk mengurangkan prestasi muatan lif.

Menangkat dan menurunkan

TadjouraKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Menangkat dan menurunkan


LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari



Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi,LeccePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Pastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Mari kita lihat.Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, jika ada pakaian berlebihan,LecceGerakan platform mengangkat garpu gunting, perlu menggantikannya

asetSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Perlindungan elektrokimia juga boleh digunakan untuk melindungi logam menggunakan prinsip bateri utama

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

LecceSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan


AbuKamalMaklumat produk lain
  • Sesto San GiovanniRancangan jambatan naik bimbitApa yang hendak digunakan

    Sesto San GiovanniRancangan jambatan naik bimbitApa yang hendak digunakan

  • HejinJembatan naik hidraulik tetapborong

    HejinJembatan naik hidraulik tetapborong

  • HejinLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumTrend pembangunan

    HejinLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumTrend pembangunan

  • HejinPenggunaan rumah tangga lif penglihatanApa prestasi fizikal

    HejinPenggunaan rumah tangga lif penglihatanApa prestasi fizikal

  • TbilisiGrad insulasi pengubah tenggelam minyakModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    TbilisiGrad insulasi pengubah tenggelam minyakModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa kelebihan industri

    Lapangan terbang DublinPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa kelebihan industri

  • Lapangan terbang DublinTanda jembatan naik bimbitApa komponen yang disertakan

    Lapangan terbang DublinTanda jembatan naik bimbitApa komponen yang disertakan

  • ShijingshanJembatan naik hidraulik tetapGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan

    ShijingshanJembatan naik hidraulik tetapGunakan kaedah pengukuran dan penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari memberi anda LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari oleh syarikat kami, perkhidmatan LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari. LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LecceJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApakah komposisi kimia dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!