CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif

masa pelepasan:2022-11-17 21:17:18 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:226

Petua teras:Corovode,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya b

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

CorovodeOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

MonaragalaDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,CorovodeTanda pengubah jenis kering, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif



Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

middlemanSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

kualiti tertinggiPemburukan pengisihan Solenoid

Perubah telinga pemeriksaan

Lepaskan skru inti

CorovodeSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api,CorovodePengubah jenis minyak 35kV, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi ia tidak perlu diam.

Hak cipta dan notis:
1. CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CorovodeSerye TransformerPeranan rawatan fosfat antikorosif mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuKamalmengesyorkanberita
AbuKamalBerita terkini