CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru

masa pelepasan:2022-11-01 15:32:57 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:1007

Petua teras:Cantel,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,CantelApa fungsi utama pengubah kuasa, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

CantelAnalisis penyimpanan kuasa pengubah

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja,CantelSuhu pengubah jenis kering piawai, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Santa MariaSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,CantelHarga pengubah 1000 KVA, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Konsultasi bebasSebelum dan selepas mengambil sampel, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Berapa harganya?Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

CantelKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Hak cipta dan notis:
1. CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CantelModel tiga dimensi pengubah jenis keringBawalah anda memahami keadaan baru mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuKamalmengesyorkanberita
AbuKamalBerita terkini